Korespondencję należy składać w Biurze Podawczym Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy lub w Administracjach Obsługi Mieszkańców Nr 2 do 5 w godzinach:
- od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30
lub wysyłać za pośrednictwem poczty na adres:
- Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy,03-719 Warszawa ul. Jagiellońska 23
Dane kontaktowe:
Biuro Podawcze Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy przy ul. Jagiellońskiej 23
- Administracja Obsługi Mieszkańców Nr 2 Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy, 03-732 Warszawa ul. A. Mackiewicza 11
- Administracja Obsługi Mieszkańców Nr 3 Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy, 03-746 Warszawa ul. Tarchomińska 14
- Administracja Obsługi Mieszkańców Nr 4 Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy, 03-439 Warszawa ul. Bródnowska 24
- Administracja Obsługi Mieszkańców Nr5 Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy, 03-480 Warszawa ul. W. Burdzińskiego 7
Kierownicy Administracji Obsługi Mieszkańców Nr 2 do 5 Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy przyjmują mieszkańców w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach 12.00 do 15.00
Środa jest dniem bez przyjęć interesantów.
W sprawach skarg i wniosków, po wcześniejszym ustaleniu terminu pod numerem telefonu 22 205 41 07, przyjmują:
- Dyrektor - w każdy poniedziałek w godzinach od 12.00 do 15.00
- Zastępca Dyrektora ds. technicznych i Zastępca Dyrektora ds. eksploatacji -w każdy poniedziałek i środę w godzinach od 12.00 do 15.00
O sposobie załatwienia sprawy Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy powiadamia zainteresowanych pisemnie w terminach określonych w Kodeksie postępowania administracyjnego.